dunia budak nakal DUNIA BUDAK NAKAL: STORY : messi oh messi [ portugal vs spain ]

STORY : messi oh messi [ portugal vs spain ]



* assalamualaikum . hey hey ! hahaha . peewiiit peewiitt .
ada berita panas . berita hot . tengok tajuk pun nak gelak .
aduuueeii . tadi godek-2 lam facebook , bdk nakal ada 
ternampak artikel ni hah . kesian budak nie . dah jadi bahan
gelak geng-geng facebook . hadoeii ! sabor jee laa weyh .
tak dapat nak di selamatkan lagi . wiiit wiiitt ♥ 

messi ohh messi . ape lah yang ada pada messi tu ek . puiii !



berpura-pura tengok bola . kan dah kantoii . **___**
alamak . haihh . juz suka-suka jeer . budak ni pun open jaa .
watlek watlek sudah . wiitt wiitt . okbai bai bai . 



Kalau Anda Suka Entry Ini Jangan Lupa Kenyit Mata

7 823 kacau budak nakal:

Cik Rongoks said...

hahaha. baik xyh up status cmtu kalau dh tak tgk. ika pon xtgk jgak bola. xminat lgsg.

Azielah Rahim said...

haha..tak minat bola ke?
Sama lah jugak dengan kita...

BUDAK NAKAL said...

eih-II . budak nakal minat bola lah . hehe . team portugal ** wiitt . w/pun kalah tetap setia dgn team tu . lalalala ~

Auntie Apple said...

HAHAHA...Kat sini pun kisah bola jugak yea..sempoi betul bdx tuh . .siap update status psl bola kt pesbuk...kihkih -.-

farah.fauzi said...

haha..lawak laa budak tuhh..cian pown ade gak..farah mmg x minat bola..tp xde la pura2 taw..diam diam suda.. hee~~

Cik Kay Jue said...

kan da kantoi.. kalau tak tengok tu tak payah la nak pura2 tgk semata2 nak ikut org.. kan da malu.. ish3.. kesian dia..

alan said...

hyeeeeeee jejalan sini

 
COPYRIGHT@ OFFICIAL BLOG BUDAK NAKAL