dunia budak nakal DUNIA BUDAK NAKAL: hanya kenangan je mampu saia bawa

hanya kenangan je mampu saia bawa


halluuuuu gennkk . miauuuw .
okay . kali nie nak updates entri sebelum yana
sibuk nak baca book malam unnie tuk prepare exam esok .
hehehe . dah lama sebenarnya nak updates entri tapi masa tidak
kesampaian , disebabkan terlalu sibuk dengan date-II . hahaha

okay . straight to the point .. malas nak citer panjang meh
godek bawah-II ney jee . yana malas nak hurai-hurai dgn lebih 
mendalam sebab masa tak mengizinkan . hee . jom terjah bawah !






























weekend kali nie yana nan uncle muncit keluar lagi . cam biasa lah .
date date  lagie . bhahahha . yela , mana tak nya kan . sat lagi ade
lah budak nakal tu kene berdikari . mm . uncle muncit da balik ke
tempat asal nya .. planet marikh .. hik-II 

uncle muncit da nk blik sarawak dah .. tinggal budak nakal ni jee kat
semenanjung ni hah . tapi .. budak nakal tu cakap dia nak jd kuat .
nak jadi cam otomen . batmen . spidermen . boleyy kan ?
x nawk sedih-II . x nawk nangis-II . hemm . tapi agak-II dpt ker
bdak nakal ney jadi cam sume tu ek ? auuuu ~

i'll try my best | :(' sayang awak uncle muncit | dapatkah selamanya kita bersama menyatukan cinta kita . semoga cinta kita kekal abadi . sesampainya akhir nanti selamanya . kekuatan cinta tak kan pernah rapuh ..  amienn .




Kalau Anda Suka Entry Ini Jangan Lupa Kenyit Mata

2 823 kacau budak nakal:

Faizah said...

nice entrii

liyana shana said...

hehe . tens awak !

 
COPYRIGHT@ OFFICIAL BLOG BUDAK NAKAL