dunia budak nakal DUNIA BUDAK NAKAL: STORY : Pegang Tangan Kekasih , Boleh Jerr ?

STORY : Pegang Tangan Kekasih , Boleh Jerr ?



Mak marah melawan ,
Mak soal 1 , seribu kita jawab ,
Siap membebel lagi kan ?

Tapi .......

BILA KEKASIH MARAH ,
diam jeee . sambil tersenyum manis TANDA SETUJU BERSALAH .. =.=

Mak pegang tangan ,
Sikit pun tak ada rasa nak pegang ,
Malu ... takut orang mengata .. issshh-2 !!!

Tapi .......

BILA KEKASIH PEGANG jeee ,
Nak pegang itu , nak pegang ini ,
Ape pon boleh .. soal HARAM & HALAL letak tepi ..
Sayangg Kekasih Kannn !!

Dimana letaknya maruahmu wahai saudara saudarikuu ..
Kekasih diagungkan , Ibu dipinggirkan .
Sedangkan dia orang yang pertama yang kita kenal di dunia ini .
Sedangkan kekasihmu itu baru sahaja kita kenali ..

Dimanakah kita letak harga PERMATA seorang IBU dalam jiwa sebagai anak ? Hargailah ibu-2 kita selagi dia masih hidup bersama kita .. renung-renungkan lah untuk semua | :D

nota kaki kechik : budak nakal tak nak nakal macam nie . amieen ",
Kalau Anda Suka Entry Ini Jangan Lupa Kenyit Mata

6 823 kacau budak nakal:

❤farahin izzati❤ said...

sekarang kalau pakwe marah sy marah dia balik !!, hehe, nasib dapat pakwe yang sempoi, hehehe, alhamdulilah, xD

shazwan: said...

Pegang tgn mak lebih mulia :)

sharmiza shahar said...

SETUJU

Cik Rongoks said...

hahaha..btol tu . zaman skrg, dh terbalik.

Bella Nabilah said...

hehe.betul2..
skang nie slalu nak malu buat benda yg betul

ctm said...

Haha :P

 
COPYRIGHT@ OFFICIAL BLOG BUDAK NAKAL