dunia budak nakal DUNIA BUDAK NAKAL: salam maulidurasul :D

salam maulidurasul :D




salam one malaysia to u oals .
hey hey hey ! lame tak jenguk belog ni .
hahahha . baru dua hari tinggal je pon .
macam dah berabad-abad . terasa rinduu teramat sangat 
nak buat entri baru . wakakakka :))'

jumpe lagie kite di lembaran baru , entri baru nana nie .
thanks sudi godek-godek belog yang comell nie , 
tak de lah secantik belog korang-korang 
semua . okayy fine . jom terjah !

sepatut nya semalam dah boley post entri nie .
di sebabkan mata nana dah memang sangat-sangat
tak boleh buka semalam gara-gara penat 
keterlaluan terpaksa lah post entri malam nie . 
hahahha . bongok kan ?
   
* memang bongok pon nana nie . okay dah tau .

nana penat semalam ade sebab . nak tau tak sebab tu ?
sebab sehari suntuk nana berjalan jee keje . 
berjalan guna kaki kan ? bukan guna tangan kan ?
hahhahaha . soalan memang siuut loh .

hidup kat kolej ni  dah kene pandai berdikari .
tak leh nak mengharapkan kat mama abah dah .
sedihhh . aihh . keluar port sedih lak ni .. :('
okay tak nak sedih dah . nanti tak hepii . kan kan ?

mane tak nya . dari pagi sampai lah ke malam .
berjalan guna kaki jee . hihi :D' hari lain pun jalan memang guna 
kaki tapi hari tu lain dari  hari yang lain nie .

awal-awal pagi dah kene bangun . mestilah solat subuh ~
hari lain pun bangun awal jugak . tapi tak de lah awal
mcm hari tuu .. ngeh-2 [ kantoi bangun lewatt ]

dah solat sume tu terpakse kene bersiap nak kene
p perarakan maulidurrasul laq . jalan kangkiie 2.5 km .
huh ! mengeluh sekejap . tak pee . maseh awal pagii .
menghirup udara segar lah katakan ~ tak de lh panas sgt .
[ dengan hati yang eklas * senyom ] :))'

okayy . sempat snap pic nie jee .
layan sat mehhh . tak nak tengok tutup mata **









banyak lagi tapi malas nak upload . hihi 
okbai . dah ~ hahhaha . tepat jam 1 petang kitorang
dah sampai kolej . shiuuwww . penatt gile babeng lah !
hahhaha . tak sempat nak baring-2 membe ajak
keluar p cari dress lak. hihihihi . perh lagie , semangat
laq nak keluar . penat dari perarakan belom hilang lagi .
dah nak buat keje sengal jalan kaki laq . bhahhaha .

jalan punya jalan . kaki dah kejang , lantak lah =='
time tu dah tak ingat dunia dah . duit ade sejuta pun
boleh habis dengan kaki yang kejang tuu .. hihihi
so , berbaloi lah sangat dengan kaki yang kejang tu 
nana jumpe dress tuk prom nite tuu daa . wokayy .

angkat tangan : okbai . dah selesai :))

hahahhaha . perjalanan hari tuu memang penat .
but heppii sangat-2 . macam-3 karenah ade .
macam budak kecik pun ade gak .
merenggek sane sini kaki sakit malam tuu ~ wah-2
tidur laq macam mata tuu kene gluee elephant . haha

tenkiuu awak awak awak sudi bace kesah hidup 
saia yang sengal cam mangkok nim | :D
okbai . jumpe di entri baruu ~


Kalau Anda Suka Entry Ini Jangan Lupa Kenyit Mata

2 823 kacau budak nakal:

GaD!s_ BuNg@ said...

salam maulidur Rasul:)

liyana shana said...

hehe * wokay :D'

salam maulidurrasul

 
COPYRIGHT@ OFFICIAL BLOG BUDAK NAKAL